Musiklek för barn mellan 4–6 år

Den här gruppen är nu full.

Välkommen till Fruänglarna, ett roligt sätt för ditt barn att närma sig musikens värld! I grunden handlar lärande om att ha kul, ett mål är att detta genomsyrar allt vi gör. Vi sjunger mycket olika sånger och lär oss enkla danser som bygger på rörelse. På ett lekfullt sätt lär vi oss grundläggande musikaliska uttryck och begrepp!

Anmälan till Musiklek onsdagar 16.00

Nu är höstens Musiklek i Fruängen fullbelagd, och det går inte längre att anmäla sig.

Kyrkhäng för föräldrar och syskon

Vi vill att alla ska ha kul i anslutning till Fruänglarna! Före, under och efter samlingarna har vi därför Kyrkhäng för små och stora i intilliggande lokaler. Här kan man fika, pyssla och hänga tillsammans mellan 15.00 och 17.45 på onsdagarna. Pedagoger, präster och diakoner finns på plats, och ingen föranmälan behövs. Välkommen!

Lilla Mariasalen, Vårfrukyrkan

Onsdagar kl. 16.00-16.30