Kyrkofullmäktige är församlingens högsta beslutande organ, och det sammanträder vanligtvis två gånger om året, i juni och i november. Handlingar finns att tillgå på församlingsexpeditionen inför mötet. I år sker Kyrkofullmäktiges junisammanträde online, men då det är öppet för allmänheten kommer mötet också visas på skärm i Salomosalen i Brännkyrka församlingshem. Precis som vid alla offentliga sammankomster krävs det att du som kommer är symptomfri och håller avstånd. Läs gärna mer om hur församlingen styrs.