Retreaten sker i samarbete mellan Ekerö pastorat, Västermalms och Brännkyrka församlingar, den 18–20 oktober.

Under helgen får du gott om utrymme för egen tid, vandring i naturen, för frågor, tvivel, längtan och närhet till Gud. Detta kan både utmana och fördjupa, ge vila, riktning och inre kraft. Allt i tyst gemenskap.

Varje dag möter du en följeslagare som ger dig bibeltexter att meditera över och som du delar dina reflektioner med.

Notera att vi har ett begränsat antal platser, så vänta inte för länge med din anmälan.

Jesus sa: Följ med mig bort till en öde trakt, så att vi får vara ensamma och ni kan vila er lite. (Mark. 6:31)

Datum: 18–20/10.
Tider: Retreaten inleds med middag kl 18.00 den 18/10 och avslutas kl. 15.00 den 20/10. Du är välkommen att anlända till Marielund från 17.00 på fredagen.
Plats: Stiftsgården Marielund, Ekerö.
Kostnad: 1 900 kronor (helpension/enkelrum) Information kring betalning sänds ut efter att plats har bekräftats.
Sista anmälnings/betalningsdag: 27/9

Anmälan via länken HÄR!

Ledare: Margit Gorji, diakon, Ekerö pastorat, Cecilia Nyberg, präst, Ekerö pastorat, Anne Magnusson, retreatledare, Brännkyrka församling samt Ingemar Sörqvist, präst, Västermalms församling.