Nytt år, nya möjligheter att påverka vilka som sitter i styrelsen för Svenska Kyrkans Unga i Brännkyrka Församling! Kanske är 2017 året just Du tar steget in i påverkan på en hög nivå och engagerar dig lokalt i Svenska Kyrkans Unga? Vill du påverka verksamheten utan att sitta i styrelsen kan du skicka in motioner till styrelsen som tas upp på årsmötet. Dessa skickas till emma@ungikyrkan.nu senast den 31 januari 2017.

Mötet hålls i Grottan, och vi i styrelsen hoppas att så många som möjligt som engagerar sig och deltar i SKUBs events och verksamhet kan delta! Självklart bjuder vi på fika, har du några allergier och planerar att fika med oss, meddela det till emma@ungikyrkan.nu senast den 12 februrari så ser vi till att alla kan få fika!

För att få rösta i frågor på årsmötet måste man vara medlem i Svenska Kyrkans Unga i vår lokalavdelning, vilket gör att det är ett utmärkt tillfälle att förnya sitt medlemsskap på! Det görs lättast genom att gå in på https://medlem.svenskakyrkansunga.org/ och logga in med samma uppgifter som du alltid loggat in med. Om du inte lyckas logga in kommer det finnas möjlighet att förnya ditt medlemskap på plats, innan årsmötet.

Attenda gärna Facebook-eventet!