Välkomna på biomys med popcorn och festis! Inbjudan går ut till personalen på alla fritidshem i skolorna inom Brännkyrka församling. Vi visar filmen Lorax (tillåten från 7 år), följande datum:

Torsdag 27 februari 10.00
i Vårfrukyrkan, Fruängens kyrkogata 3.

Fredag 28 februari 10.00
i Brännkyrka församlingshem, Götalandvägen 189.

Anmälan
Antalet platser är begränsat, först till kvarn. Anmäl hur många ni är från er fritidsverksamhet, samt vilken visning ni vill gå på, till lovisa.oscarson@svenskakyrkan.se senast torsdag 20 februari.

Lorax – en klassiker i ny tappning
Lorax är en nyversion av Dr. Seuss klassiska saga om en skogsvarelse som tålmodigt sprider hoppets kraft omkring sig. Äventyret följer en pojkes jakt efter det enda som skulle kunna möjliggöra för honom att få flickan i hans drömmar att älska honom. För att hitta det måste han först upptäcka berättelsen om Lorax, det vresige men ändå charmige varelsen som kämpar för att skydda sin värld.

Sportlovsbio för högstadieungdomar
På kvällen fredag 28 februari blir det även film för alla som går i sjuan och uppåt, när Grottan bjuder på Avengers: Endgame. Anmälan och mer info finns här!

Barnfilm varje vecka
I barnfilmklubben Roliga timmen visas barnfilm varje lördag (även under sportlovsveckan), kl. 11.00 i Vårfrukyrkan och kl. 15.00 i Brännkyrka församlingshem.